חודש ראשון במשרד פרסום הוא שלב האבחון וההקמה. נעשית בדיקה של קהל היעד, המתחרים, חקר מילות מפתח, התקנת תשתיות אנליטיקה, סינכרון עם מערכות קיימות (CRM/אתר), והגדרת מטרות מדויקות. לרוב תתחיל גם פעילות ראשונית – אורגנית או ממומנת.
חודש ראשון במשרד פרסום הוא שלב האבחון וההקמה. נעשית בדיקה של קהל היעד, המתחרים, חקר מילות מפתח, התקנת תשתיות אנליטיקה, סינכרון עם מערכות קיימות (CRM/אתר), והגדרת מטרות מדויקות. לרוב תתחיל גם פעילות ראשונית – אורגנית או ממומנת.