איך משרד פרסום מודד הצלחה?

מדידת הצלחה אצל משרד פרסום מתבצעת לפי מטרות מוגדרות מראש – לידים, מכירות, המרות, חשיפות רלוונטיות ועוד. המשרד יבחר את המדדים הנכונים לפי סוג העסק והיעדים. לדוגמה: עבור עו"ד חשוב כמות פניות, עבור חנות – יחס המרה ומחיר רכישה ממוצע.

משרד פרסום מתקדם ישלב כלים כמו Google Analytics, פיקסלים, UTMים ועוד – כך שתדעו בדיוק מה עובד ומה פחות.

🔗 כך מודדים הצלחה במשרד פרסום מקצועי

תמונה של עידן סעדון

עידן סעדון

"עידן סעדון" הוא המייסד והבעלים של רוקט דיגיטל.עידן נחשב למומחה ביצירת נוכחות דיגיטלית חזקה שמביאה תוצאות ובין היתר בשיווק דיגיטלי, בניית אתרים, קידום ממומן, קידום אורגני, ניהול סושיאל, בניית אסטרטגיה שיווקית.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.