מה קורה בחודש הראשון של תהליך במשרד פרסום?

חודש ראשון במשרד פרסום הוא שלב האבחון וההקמה. נעשית בדיקה של קהל היעד, המתחרים, חקר מילות מפתח, התקנת תשתיות אנליטיקה, סינכרון עם מערכות קיימות (CRM/אתר), והגדרת מטרות מדויקות. לרוב תתחיל גם פעילות ראשונית – אורגנית או ממומנת.

🔗 שלב האבחון במשרד פרסום – למה הוא קריטי

תמונה של עידן סעדון

עידן סעדון

"עידן סעדון" הוא המייסד והבעלים של רוקט דיגיטל.עידן נחשב למומחה ביצירת נוכחות דיגיטלית חזקה שמביאה תוצאות ובין היתר בשיווק דיגיטלי, בניית אתרים, קידום ממומן, קידום אורגני, ניהול סושיאל, בניית אסטרטגיה שיווקית.
שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!