איך משרד פרסום מודד הצלחה?

מדידת הצלחה אצל משרד פרסום מתבצעת לפי מטרות מוגדרות מראש – לידים, מכירות, המרות, חשיפות רלוונטיות ועוד. המשרד יבחר את המדדים הנכונים לפי סוג העסק והיעדים. לדוגמה: עבור עו"ד חשוב כמות פניות, עבור חנות – יחס המרה ומחיר רכישה ממוצע.

משרד פרסום מתקדם ישלב כלים כמו Google Analytics, פיקסלים, UTMים ועוד – כך שתדעו בדיוק מה עובד ומה פחות.

🔗 כך מודדים הצלחה במשרד פרסום מקצועי

תמונה של עידן סעדון

עידן סעדון

"עידן סעדון" הוא המייסד והבעלים של רוקט דיגיטל.עידן נחשב למומחה ביצירת נוכחות דיגיטלית חזקה שמביאה תוצאות ובין היתר בשיווק דיגיטלי, בניית אתרים, קידום ממומן, קידום אורגני, ניהול סושיאל, בניית אסטרטגיה שיווקית.
שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!