עלינו מהחדשות

רוקט דיגיטל זוכה לסיקור נרחב בתקשורת הישראלית

חברת רוקט דיגיטל, המתמחה בפרסום דיגיטלי ובניית אתרים, זוכה להכרה רבה מצד התקשורת הישראלית. כתבות רבות פורסמו אודות עבודתה של החברה, תוך הדגשת חדשנותה, יעילותה וההצלחה שלה בייעוץ לעסקים.

הכתבות מציגות מגוון רחב של דוגמאות לפרויקטים מוצלחים של רוקט דיגיטל, ומצטטות לקוחות מרוצים המפרגנים לשירות המקצועי והאיכותי שהיא מעניקה.

ההכרה התקשורתית הנרחבת מעידה על המוניטין המעולה שצברה רוקט דיגיטל ועל מעמדה כחברה מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי בישראל

מתוך כתבה בערוץ 13

כתבה שנעשתה על אנשי מילואים בעלי עסקים. שהעסק שלהם הושפע בעקבות צו ה-8 שאותו הם קיבלו. שמחנו לקחת חלק ולספר את הסיפור של רוקט דיגיטל ואיך המילואים השיפעו עלינו. אך יותר מהכל שמחנו על ההזדמנות והבמה לתת הטבה לבעלי העסקים שגם נקראו בצו 8 , שימו לב ההטבה עדיין בפועל, מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר.

מתוך כתבה ב YNET

עידן סעדון, בן 28 מעפולה, הוא הבעלים של משרד הפרסום רוקט-דיגיטל בעיר ומרצה לשיווק דיגיטלי. "העסק שלי נפתח מתוך רצון להעלות את הרמה של השיווק הדיגיטלי בישראל", הוא אומר. "אנחנו נותנים מענה בתחומים רבים – בניית אתרים ודפי נחיתה, קידום ממומן לעסקים, עיצוב גרפי ומיתוג, קידום אורגני, יצירת תוכן, ימי צילום, עריכת סרטונים ועוד".

מתוך כתבה ב MAKO

כך, לפני 5 שנים הוא הקים את העסק: "טיקי הוא מותג אופנה שמוכר בעיקר בגדים וכובעים. הקונספט הוא תרומה כספית מכל רכישה ושילוב חולים ומחלימים בעשיית המותג, בין אם בעיצוב המוצרים כדרך לספר את הסיפורים שלהם או ברמת נתינת שירות בתוך המותג. אני כמובן מתעדף חולים ומחלימים, כשהמטרה היא לתת להם הכשרות וכלים, כדי להחזיר אותם לשוק עבודה. זו טראומה לחולה, לעבור את המחלה". לצד מותג האופנה, בבעלותו גם משרד פרסום שנקרא "רוקט דיגיטל", אשר עובד עם חולים ומחלימים. יש לו גם זרוע נוספת ב"טיקי", העוסקת בייבוא.

שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!