סיפור הצלחה בבניית אתר למעצבת העל של שמלות הכלה - דניאלה חג'ג'

רוקט דיגיטל גאה להציג סיפור הצלחה נוסף בעבודתנו עם לקוחות מתחום האופנה - הפעם עם המעצבת דניאלה חג'ג', יוצרת שמלות הכלה מהמובילות בארץ.

דניאלה פנתה אלינו במטרה לקבל ליווי בהקמת אתר אינטרנט ייצוגי עבור עבודתה כמעצבת שמלות כלה מהשורה הראשונה בישראל. היא חיפשה דרך להציג באופן מרשים אלגנטי וייחודי את הקולקציות אותן היא מעצבת עבור כלות מהארץ והעולם.

צוות המומחים שלנו האזין בקשב רב לצרכים ולחזון של דניאלה והבין שעל האתר לשקף את רמת התכנון והאיכות הגבוהה של עבודתה. יחד איתה- תכננו ועיצבנו אתר מותאם אישית עם גלריית עבודות מרשימה, ודף על כל קולקציה עם תיאורים מפורטים ותמונות איכותיות של השמלות.

האתר מעוצב בסגנון מינימליסטי ואלגנטי עם דגש על חווית משתמש קלה ונעימה. קונות פוטנציאליות יכולות לסייר בנוחות בין הקולקציות, לקבל מידע מקיף על כל שמלה ואף לתאם פגישת ייעוץ עם דניאלה.

דניאלה חג'ג' דף נחיתה

דניאלה הייתה מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית וציינה כי האתר משקף בצורה מושלמת את סגנונה ואת איכות עבודתה כמעצבת כלות.

אנו ברוקט דיגיטל נהנים לספק ללקוחותינו בדיוק את מה שהם צריכים כדי להצליח ברשת ולקדם את המותג שלהם. דניאלה היא דוגמה מצוינת לעבודה צמודה ומסורה עם הלקוח עד להשגת מטרתו.

שכנעתם אותי, מה הלאה?

נשמח לספק גם לכם את הכלים והפתרונות הנכונים על מנת לקדם את העסק שלכם ברשת.

צרו עמנו קשר עוד היום להתייעצות ראשונית ללא עלות. נשמח לבנות יחד איתכם תוכנית שיווקית מנצחת שתוביל לצמיחה של העסק שלכם בעידן הדיגיטלי.

שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!