המדריך שכל בעל חנות אינטרנטית חייב לקרוא

מניעת נטישת עגלות

איך להגדיל את אחוזי ההמרה באתר?

אם יש משהו שיכול להרוס את ההכנסות של חנות מקוונת, זה כשלקוחות מוסיפים מוצרים לעגלה אבל לא משלימים את הקנייה. כמו שקרה לי פעם כשקניתי בגד ים לחופש וברגע האחרון ויתרתי כי התלבטתי בין דגמים. איך אפשר למנוע מצבים כאלה ולוודא שהעגלה לא ננטשת? בואו נבין יחד.

6 טיפים מעשיים למנוע נטישת עגלות באתר הקניות שלך

קודם כל, חשוב לתת ללקוחות חוויית קנייה חלקה ונעימה באתר. תהליך תשלום פשוט, אפשרויות משלוח זמינות ועיצוב נקי וברור - הכל כדי לעודד השלמת קנייה בקלות. אל תזניחו את הפרטים הקטנים!

כדאי לנתח היכן בדיוק מתרחשות רוב הנטישות על ידי מעקב אחר התנהגות הלקוחות באתר. אם אנשים נוטשים בעמוד התשלום למשל, אולי יש בעיה עם תהליך התשלום שצריך לטפל בה. הנתונים יסייעו לזהות ולתקן

תמריצים כמו מבצעים מיוחדים, משלוח חינם מעל סכום מסוים או קופון הנחה הם דרך מצוינת לעודד לקוחות להשלים קנייה. תזכורת על "עגלה שמורה" עם הטבה מיוחדת יכולה גם לגרום לחזרה והשלמה.

כדאי לאפשר ללקוחות לאחסן ולאחזר עגלות בקלות גם במעבר בין מכשירים, למשל על ידי חשבון משתמש עם שמירת עגלה. גם תזכורת במייל עם קישור ישיר לעגלה השמורה יכולה לעזור.

אפשרויות להשוואת מחירים וקבלת הצעות מיוחדות ללקוחות נאמנים הן דרך טובה נוספת לשמור על הלקוחות שלך מנטישה לטובת מתחרים. תנו להם סיבה להישאר.

ודאו שיש ללקוחות דרך קלה וברורה ליצור איתכם קשר במקרה של שאלות או בעיות. תמיכת לקוחות זמינה וידידותית יכולה להפוך נטישה פוטנציאלית להזדמנות לשירות מצוין.

שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!