קידום עסקים ממומן - לתוצאות מהירות

קידום ממומן בגוגל פייסבוק ואינסטגרם

קידום ממומן - מה זה?

יש יתרון עצום בקידום ממומן – תנועה מיידית שמגיעה למותג שלכם בין אם בכניסות לאתר או לדפים העסקיים שלכם ובין אם בפניות או רכישות מהאתר. קידום ממומן אינו פתרון זול אך בהחלט רלוונטי עבור רוב העסקים ללא קשר לגודלם,בין אם הינם עסקים קטנים או גדולים. בקידום ממומן החשיבות הגדולה ביותר היא לדאוג שהמודעות שלנו מופיעות לאנשים הרלוונטיים עבור המטרה השיווקית שאנחנו מגדירים לעצמנו. ישנם דרכים שונות להשגת המטרות השיווקיות שלכם באמצעות קידום ממומן באופן מיידי.

קצת על החסרונות שבקידום ממומן

פרסום ממומן דורש מעקב יום יומי וביצוע שינויים ושיפורים על בסיס שוטף, לכן אם תבחרו בסוכנות הלא נכונה תוכלו להפסיד כסף רב.

התחלה של קידום ממומן עשויה להוביל לשינויים בתחרות באיזור הפרסום שלכם לאחר שהמתחרים שלכם שגם הם מפרסמים מגיבים לכניסה של ״השחקן החדש״ ובדרך כלל מייקרים את הפרסום לכולם.

צריך לדאוג למדיה איכותית בין אם למודעות ובין אם תוכן איכותי שיופיע באתר או בדף שלכם, דבר המצריך המון תשומת לב השקעה יצירתיות וזמן.

אם התחום הוא מאוד תחרותי, הפרסום עלול להיות מאוד יקר והתוצאות לפעמים לא רווחיות, בדיוק בגלל זה מאוד חשוב לבחור את הסוכנות הנכונה שתדע לעשות את הדברים אחרת בשבילכם ולצאת מחוץ לקופסא. זאת על מנת שהמותג שלכם יניב לכם את התוצאות הרצויות.

אז מה הם היתרונות שבקידום ממומן?

באמצעות קידום ממומן באפשרותכם ללמוד המון על הלקוחות שלכם - לאיזה מודעות הם מגיבים בצורה יותר טובה, איזה מלל הם אוהבים, מאיפה הם ובאיזה שעות הם מחוברים, מה הם עשו באתר שלכם וכמהזמן בילו בו ועוד המון מידע חשוב שלטווך הארוך יתרמו לגדילה של העסק.

כוח הבחירה בידינו, אנחנו נבחר מה יופיע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו ולכמה אנשים נגיע כל יום, נוכל לבחור באיזה גיל הלקוחות שנופיע להם ויותר מזה נוכל לסנן לקוחות לא רלוונטיים לפי תחומי עניין שלהם לפי מגדר לפי איזור מגורים לפי שפה ועוד. יתרון זה הוא אולי אחד החשובים מכיוון שכך נוכל בסופו של דבר להבין מי הלקוחות הכי ממירים שלנו ולהתמקד בהם.

נוכל להגיע שוב ללקוחות שהתחילו תהליך ולא התקדמו - רימרקטינג. אחד הכלים הכי עוצמתיים בקידום ממומן,אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר מגיעים מקמפיינים של רימרקטינג מכיוון ששם נמצאים אנשים שהביעו התעניינות מסויימת במוצר שלנו ומסיבה מסויימת לא השלימו את הפעולה בין אם רכישה ובין אם השארת פרטים. ולכן באמצעות קמפיין רימרקטינג ממוקד נוכל להגיע לאותם אנשים עם הצעה מותאמת ולסגור את הפעולה.

תוצאות מיידיות - חשיפה מטורפת לעסק שלכם תביא באופן מיידי להתעניינות במידה מסויימת ולתנועה לאתר או לדפים העסקיים. יתרון ענק על המתחרים שלכם והשפעה חיובית מאוד לטווך הארוך

לקוחות שבחרו
לשתף בתוצאות

שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!
שגר את העסק שלך עכשיו!
אנחנו כבר מכינים לכם תוכנית שווקית
שתתאים לכם ותביא תוצאות!