חברת רוקט דיגיטל, המתמחה בפרסום דיגיטלי ובניית אתרים, זוכה להכרה רבה מצד התקשורת הישראלית. כתבות רבות פורסמו אודות עבודתה של החברה, תוך הדגשת חדשנותה, יעילותה וההצלחה שלה בייעוץ לעסקים.
הכתבות מציגות מגוון רחב של דוגמאות לפרויקטים מוצלחים של רוקט דיגיטל, ומצטטות לקוחות מרוצים המפרגנים לשירות המקצועי והאיכותי שהיא מעניקה.
ההכרה התקשורתית הנרחבת מעידה על המוניטין המעולה שצברה רוקט דיגיטל ועל מעמדה כחברה מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי בישראל
כך, לפני 5 שנים הוא הקים את העסק: "טיקי הוא מותג אופנה שמוכר בעיקר בגדים וכובעים. הקונספט הוא תרומה כספית מכל רכישה ושילוב חולים ומחלימים בעשיית המותג, בין אם בעיצוב המוצרים כדרך לספר את הסיפורים שלהם או ברמת נתינת שירות בתוך המותג. אני כמובן מתעדף חולים ומחלימים, כשהמטרה היא לתת להם הכשרות וכלים, כדי להחזיר אותם לשוק עבודה. זו טראומה לחולה, לעבור את המחלה". לצד מותג האופנה, בבעלותו גם משרד פרסום שנקרא "רוקט דיגיטל", אשר עובד עם חולים ומחלימים. יש לו גם זרוע נוספת ב"טיקי", העוסקת בייבוא.
עידן סעדון, בן 28 מעפולה, הוא הבעלים של משרד הפרסום בדיגיטל: "רוקט-דיגיטל" אשר נפתח לפני 6 שנים ומרצה לשיווק דיגיטלי.
ב־9 באוקטובר התגייס רס"ל עידן סעדון למילואים כלוחם במג"ב בגזרת חברון. תקופת הלחימה עצרה כמעט לחלוטין את פעילות העסק שלו, וכיום סעדון מנסה להתאושש, לאחר 140 ימי לחימה בשנה אחת. עם כל ההתאוששות האישית שלו כבעל עסק עצמאי ומילואימניק, סעדון החליט לפרגן לחבריו המילואימניקים העצמאים, בעלי העסקים.